بازتاب گسترده کاربران به دعوت احمدی نژاد از روحانی برای مناظره ی تلویزیونی +ویدئو

© AFP 2023 / Behrouz Mehriبازتاب گسترده کاربران به دعوت احمدی نژاد از روحانی برای مناظره ی تلویزیونی +ویدئو
بازتاب گسترده کاربران به دعوت احمدی نژاد از روحانی برای مناظره ی تلویزیونی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمود احمدی نژاد در سخنرانی خود در صومعه سرا از حسن روحانی دعوت کرد تا در مقابل چشمان مردم به گفتگو بنشینند

به گزارش اسپوتنیک، دکتر "محمود احمدی نژاد" طی سفرش به استان "گیلان" در شهر "صومعه سرا" در مراسم یادبود شهادت "میرزا کوچک خان جنگلی" حضور یافتند و در سخنرانی خود از "حجت الاسلام حسن روحانی" برای مناظره ی تلویزیونی دعوت کردند، که بازتاب بسیار وسیعی را در فضای مجازی به دنبال داشت.


کاربران بسیاری نسبت به حرف های او واکنش نشان دادند و آنها عنوان کردند درست است که ما از شرایط موجود و عملکرد "روحانی" ناراضی هستیم اما الان زمان کنار رفتن نیست و اگر جایز باشد از "روحانی" سوال پرسیده شود و درخواست توضیح داده شود قطعا آن شخص "احمدی نژاد" نخواهد بود.
آنها می گویند "احمدی نژاد" می خواهد از بی دانشی سیاسی مخاطبانش استفاده کند. بهتر است او ابتدا دوره ی ۸ ساله خود را توضیح دهد، چرا که در دوره ی خود او اقتصاد کشور دچار مشکل شد و فساد اداری رواج پیدا کرد و او بود که مردم را "خس و خاشاک" خواند.


در مقابل این کاربران، کاربرانی نیز معتقدند "احمدی نژاد" می تواند این مسائل را حل و فصل کند و او می تواند دوباره "رئیس جمهور ایران" شود. آنها می گویند برای بار دوم است که "روحانی" از سوی "احمدی نژاد" به مناظره دعوت می شود و این مناظره باید انجام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала