واکنش وزیر کشور به حادثه چابهار

© REUTERS / Tasnim News Agencyواکنش وزیر کشور به حادثه چابهار
واکنش وزیر کشور به حادثه چابهار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر کشور ایران: جرثومه‌های ترور با چنین اقدامات رذیلانه‌ای پرونده سیاه خود را سنگین‌تر می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دانشجو، وزیر کشور ایران در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی چابهار اعلام کرد که جرثومه‌های ترور و وحشت این روز‌ها به شدت درگیر فضاحت تاریخی خود در کشتن مردم در سفارتخانه‌هایشان هستند و با چنین اقدامات رذیلانه‌ای پرونده سیاه خود را سنگین‌تر می‌کنند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی رئیس شورای امیت کشور به مناسبت حادثه تروریستی چابهار پیامی صادر کرد.

آیا انصار الفرقان حمله تروریستی چابهار را انجام داده است؟ - اسپوتنیک ایران
آیا انصار الفرقان حمله تروریستی چابهار را انجام داده است؟

—  حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از غیورمردان پاسدار امنیت و آرامش میهن عزیزمان شد، موجی از غم و اندوه و تأثر در سینه مالامال از امید و عزم ایرانیان برانگیخت و این اقدام وحشیانه نشان داد که نظام اهریمنی سلطه از هیچ فتنه و توطئه‌ای علیه این ملت پرافتخار فروگذار نخواهد کرد.

شکست ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت‌های تروریست حامی آن‌ها در منطقه که در اعمال تحریم‌های تحمیلی و ظالمانه و سودای به زانو درآوردن استقلال و آزادی ملت ایران، ناتوان و عصبانی شده‌اند، موجب شده است تا با کمک مزدوران فریب خورده خود، هموطنان عزیزمان را هدف قرار داده و با نا امن نشان دادن مناطقی از کشور که سند تمدن کهن و فرهنگ غنی این منطقه پرآوازه تاریخی است، مرهمی بر درد‌های التیام‌ناپذیر خود بگذارند.

جرثومه‌های ترور و وحشت که این روز‌ها به شدت درگیر فضاحت تاریخی و ماندگار خود در کشتن مردم در سفارتخانه‌هایشان هستند با چنین اقدامات رذیلانه‌ای پرونده سیاه خود را برای زمان سرنوشت سنگین‌تر می‌کنند. تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که خون زنان و کودکان و مردان ایران زمین سرچشمه توفیقات الهی و پیروزی‌های درخشان نظام حق و روشنایی بر دشمنان شیطانی خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала