قتل یک گردشگر آمریکایی در هند با تیرکمان

© Sputnik / Igor Onuchin /  مراجعه به بانک تصاویر قتل یک گردشگر آمریکایی در هند با تیرکمان
قتل یک گردشگر آمریکایی در هند با تیرکمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک گردشگر آمریکایی در هند با تیرکمان به قتل رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از AFP، بومیان جزایر آندامان در خلیج بنگال یک گردشگر آمریکایی را با تیرکمان کشتند.
جان چان، 27 ساله، به تنهایی و سوار بر قایق، به سمت جزیره سنتینل شمالی، به محل زندگی قبیله سنتینل ، که به طور کامل از هر گونه تماس با تمدن به دور هستند، می‌رفت. به محض ورود این گردشگر به جزیره یک تیر به وی اصابت نمود.

سه نفر در هند بر اثر انفجار در یک مکان مذهبی جان باختند - اسپوتنیک ایران
سه نفر در هند بر اثر انفجار در یک مکان مذهبی جان باختند

گزارش شده است که چان چند بار به جزایر سنتینل سفر کرده بود و در نهایت موفق شده بود به جزیره ای که در آن ساکنان بومی سنتینل زندگی می کنند، نزدیک شود. وی در سفرهای خود، او از خدمات ماهیگیران محلی استفاده می کرد، اما او به جزیره سنتینل شمالی ، که برای گردشگران ممنوع است، به تنهایی سفر کرد. ماهیگیرانی که شاهد حضور چان در این جزیره بودند، خبر دادند که پس از کشته شدن وی توسط تیر ها، بومیان طنابی را در به گردن او انداخته و بدن خود را می‌کشیدند. ماهیگیران از این اتفاق ترسیده و از محل دور می‌شوند، اما روز بعد به این جزیره برمیگردند و بدن گردشگر را در ساحل پیدا می‌کنند.
پلیس هند پرونده قتل را به ثبت رسانده و هفت مظنون را در این ارتباط بازداشت نموده است. فرض بر این است که بازداشت شدگان ماهیگیر هستند، چرا که مقامات هند ساکنین سنتینل را به جرم قتل بیگانگان تحت پیگرد قرار نمی‌دهند.
ساکنان جزیره سنتینل در انزوا زندگی می‌کنند و در برابر هر گونه تماس با خارج مقاومت می‌کنند. نزدیکی ماهیگیران به زیستگاه آنها به مرگ آنها ختم است. مقامات هند ورود گردشگران و محققان را به این جزیره محدود نموده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала