موضع گیری آلمان در برابر تحریم‌های آمریکا علیه روسیه و ایران

CC BY 2.0 / Ralf Schulze / Berlin_05_2009_ 054موضع گیری آلمان در برابر تحریم‌های آمریکا علیه روسیه و ایران
موضع گیری آلمان در برابر تحریم‌های آمریکا علیه روسیه و ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موضع آلمان در خصوص استفاده از ابزار تحریم علیه ایران و روسیه با آمریکا متفاوت است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت وزارت امور خارجه آلمان، پیتر بائر، نماینده دولت آلمان در مورد همکاری های آتلانتیک روز جمعه و پیش از پرواز خود به هلیفکس کانادا به منظور شرکت در کنفرانس امنیتی Halifax International Security Forum، اعلام کرد که قصد دارد با طرف آمریکایی در خصوص سیاست‌های تحریمی این کشور در قبال روسیه و ایران مذاکره کند.

توقف فعالیت شرکت نفت و گاز آلمانی در ایران به خاطر تحریم ها - اسپوتنیک ایران
توقف فعالیت شرکت نفت و گاز آلمانی در ایران به خاطر تحریم ها

وی افزود: من می خواهم با شرکای آمریکایی خود، در مورد سیاست‌های تحریمی ایالات متحده، مذاکره کنم، اگرچه اروپا و ایالات متحده در خصوص روابط با ایران و روسیه اهداف نزدیک بهم دارند، اما موضع ما در حال حاضر در خصوص ابزارها متفاوت است. در هر صورت من از این واقعیت انتقاد دارم که ایالات متحده تحریم هایی را علیه شرکت های آلمانی در صورت تجارت غیرقانونی با ایران در راستای معاهده‌ای که همراه با آمریکایی ها با ایران به امضا رسیده است، اعمال می‌کند.
پیتر بائر همچنین در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه روسیه گفت: شرکت های آلمانی نباید برای وارد کردن گاز به آلمان بر طبق قوانین ما، مجازات شوند. من می خواهم به شرکای بین المللی خود بگویم که آلمان کشوری است که می توانید به آن تکیه کنید.
گفتنی است پیشتر شرکت نفت و گاز Wintershall آلمان ، به خاطر تحریم های آمریکا علیه ایران، کار خود را در این کشور متوقف کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала