توئیتر 10 هزار اکانت را پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا مسدود کرد

© Sputnik / Alexandr Kryazhevتوئیتر 10 هزار اکانت را پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا مسدود کرد
توئیتر 10 هزار اکانت را پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا مسدود کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه اجتماعی توییتر بیش از ده هزار حساب کاربری را به علت فعالیت سیاسی مسدود کرده است.

دلیل کاهش دنبال کنندگان ترامپ در توئیتر - اسپوتنیک ایران
دلیل کاهش دنبال کنندگان ترامپ در توئیتر
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، سخنگوی توییتر در توضیح مسدود کردن بیش از ده هزار حساب کاربری به دلیل فعالیت سیاسی گفت: این پروفایل‌ها به دلیل انتشار اطلاعات غلط و دروغین در خصوص انتخابات میان دوره ای آمریکا حذف شده است؛ اما هنوز رقم دقیق حساب های کاربری پاک شده مشخص نشده است.

برخی منابع مطلع اعلام کردند اکانت‌های پاک شده متعلق به طرفداران حزب دموکرات ایالات متحده است؛ چرا که ان ها در تلاش هستند تا با تبلیغات دروغین از حضور مردم آمریکا پای صندوق‌های رای جلوگیری کنند. این ادعا درحالی علیه دموکرات ها مطرح شده است که تاکنون کمیته کمپین تبلیغاتی کنگره دموکرات پاسخی به رسانه ها ارائه نداده است.

مقامات شبکه اجتماعی توییتر استراتژی خود در خصوص تأمین امنیت انتخابات امریکا را این گونه بیان کردند: در انتخابات میان دوره ای امسال مسئولین انتخابات، وزارت امنیت و کمپین ها دو حزب جمهوریخواه و دموکرات به توییتر دسترسی مستقیم دارند. در همین ارتباط نیز قصد داریم از انتشار اکانت های دروغین علیه هر یک از جناح شرکت کننده در انتخابات جلوگیری کرده و به طور خودکار آن ها را مسدود کرده و حذف کنیم.

گفتنی است توییتر از چندین ماه پیش مسدود سازی حساب های کاربری تقلبی و توهین آمیز را آغاز کرده است؛ به طوری که طی ماه های اردیبهشت و خرداد 70 میلیون حساب کاربری دروغین و توهین آمیز را حذف کرده و بر اساس آخرین تحقیق صورت گرفته از سوی روزنامه واشنگتن پست، روزانه در حدود یک میلیون حساب کاربری از سوی شبکه اجتماعی توییتر حدف شده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала