گزارش و تحلیل

خبرنگار جوان ایرانی در مدرسه خبرنگاران جوان خبرگزاری اسپوتنیک

© Sputnikخبرنگار جوان ایرانی در دورهای آموزشی خبرگزاری اسپوتنیک
خبرنگار جوان ایرانی در دورهای آموزشی خبرگزاری اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این روزها خبرگزاری اسپوتنیک میزبان خبرنگاران جوان از کشورهای مختلف است و امسال دومین سالی است که خبرنگارانی از ایران برای حضور در این دوره به روسیه سفر می کنند.

مدرسه خبرنگاران جوان اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
مدرسه خبرنگاران جوان اسپوتنیک
خبرگزاری اسپوتنیک با علی اکبری، یکی از خبرنگاران ایرانی که برای شرکت در این دوره آموزشی به روسیه سفر کرده درباره این دوره از کلاس ها هم صحبت شد.
علی گفت: خبرگزاری اسپوتنیک به آنچه در شبکه های اجتماعی در ایران می گذرد، توجه زیادی دارد.
این خبرنگار جوان ایرانی قصد دارد مهارت هایی را که در این دوره فرا گرفته را به صورت عملی به اجراء بگذار.
وی همچنین اشاره کرد که در ایران دوره هایی برای خبرنگاران جوان سازماندهی می شود، اما تفاوت اصلی دوره های اسپوتنیک با دوره هایی که در ایران برگزار می شود این است که امکان بیشتری برای همکاری بین المللی وجود دارد.
علی اکبری خبرنگار جوان ایرانی گفت: من اولین بار است که در این کلاس ها شرکت می‌کنم و اولین بار است که به روسیه آمده ام. این سفر فرصت خیلی خوبی بود که با همکاران روس و همچنین خبرنگارانی که سایر کشورهای آمده‌ بودند آشنا شوم.
وی افزود: یکی از نقاط قوت این دوره این بود که تنوع خیلی زیادی وجود داشت. شما این امکان را دارید که خبرنگارانی از 30 الی 40 کشور مختلف دنیا که در کار خود بسیار حرفه‌ای هستند را ببینید. فضای خیلی خوبی بوجود آمده تا به تبادل افکار بپردازیم، با دوستان جدید آشنا بشویم و برای همکاری فرصتهای بهتری پیدا کنیم.
علی گفت: از بخشی که به درسهای عملی اختصاص داشت، بیشتر توجه مرا جلب کرد و در کل در تمامی کلاس ها موضوعات بسیاری یاد گرفتیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала