جشن هالووین پس از کشتار پیتسبورگ

© REUTERS / Joshua Robertsجشن هالووین در کاخ سفید
جشن هالووین در کاخ سفید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ و همسرش پس از کشتار پیتسبورگ، هالووین را در کاخ سفید جشن گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی‌میل، با وجود وقوع تیراندازی مرگبار در شهر پیتسبورگ آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور و همسرش ملانیا هالووین را در داخل کاخ سفید جشن گرفتند.

نوه های ترامپ در جشن هالووین چه می پوشند؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
نوه های ترامپ در جشن هالووین چه می پوشند؟ +عکس

روز شنبه در اثر تیراندازی مرگبار در کنیسه یهودیان در شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا 11 یهودی کشته و تعدادی دیگر از جمله دو نیروی پلیس نیز مجروح شدند. ترامپ در اظهارات جنجالی خود در این‌باره گفت:«علت این حادثه آزادی حمل سلاح در آمریکا نبوده است و اگر نگهبانان کنیسه مسلح بودند، این حادثه اتفاق نمی‌افتاد! این اظهارات ترامپ انتقاد‌های زیادی در پی داشت».

جشن هالووین یکی از خرافاتی‌ترین جشن‌هایی است که هر ساله در سی و یکم اکتبر در آمریکا و تعدادی دیگر از کشور‌های غربی برگزار می‌شود و تا سه شبانه‌روز ادامه پیدا می‌کند. در این جشن، افراد با چهره‌های نقاشی شده و لباس‌های عجیب و غریب در مراسمی که معمولا در سطح شهر برگزار می‌شود، حضور می‌یابند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند. یکی از نماد‌های هالووین کدوتنبل است که می‌توان با روشن کردن شمع در داخل آن به آن جلوه‌ای ترسناک داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала