رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران: نباید اجازه داد گرانی بر مردم فشار بیاورد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران: نباید اجازه داد گرانی بر مردم فشار بیاورد
رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران: نباید اجازه داد گرانی بر مردم فشار بیاورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران: در شرایط کنونی اقتصادی کشور باید مسئولین بیش از گذشته به فکر رفاه و آسایش مردم باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران گفت: در چند ماه گذشته به‌رغم تمام تلاش‌هایی که دولت و حاکمیت انجام داده امروز طبقه متوسط و متوسط به پایین و به‌خصوص حقوق بگیران و کارمندان دولت تا حدودی تحت فشار اقتصادی قرار دارند. لذا همه ما مسئولین وظیفه داریم که در بهبود شرایط مردم و رسیدگی به وضعیت آنان تلاش مضاعفی انجام دهیم. به‌رغم تبلیغات دشمن، دولت منابع ارزی و ریالی لازم را برای تأمین دارو و نیازمندی عمومی مردم در اختیار داشته و آنها را به مقدار زیادی تهیه کرده است و هیچگونه نگرانی‌ در این زمینه وجود ندارد. لذا در شرایط کنونی باید تلاش کنیم مردم نسبت به این موضوعات اطمینان خاطر حاصل کنند.

وی تقویت اعتماد مردم و زنده کردن امید به آینده را در قلب مردم مورد تأکید قرار داد و بیان داشت که هیچ دولتی در دنیا نمی‌تواند موفق باشد، مگر اینکه مردم به آن اعتماد داشته و نسبت به آینده و اقداماتی که انجام می‌شود، امیدوار باشند و ایجاد این روحیه، وظیفه و مسئولیت همگانی است. امروز همه وظیفه داریم که اجازه ندهیم که گرانی بر مردم فشار وارد کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала