سگ همبرگر پز + ویدئو

اشتراک
این سگ طلایی می تواند همبرگر بپزد.

به گزارش اسپوتنیک، در این ویدئو، یک سگ طلایی به شما یاد می دهد که چگونه یک همبرگر را بپزید. این ویدیو خنده دار در حال حاضر همانند  ویروسی در اینترنت بازدید کننده دارد.

این نژاد سگ طلایی در ابتدا در انگلستان در قرن نوزدهم برای شکار پرندگان به همراه صاحبانشان در مزارع حرکت می کردند. اما این سگ ها هم اکنون با تکنولوژی پیشرفت کرده اند و دیگر حتی همبرگر می سازند.

این سگ بسیار مهربان و هوشمند، در این ویدئو طرز تهیه همبرگر به سبک خود را نشان می دهد.

گفتنی است، پیش از این در خبرها آمده بود که سگی به نام "بنی" از نژاد "شیبا اینو" آموزش دیده است که به ژاپنی صحبت کند و حالا بخوبی صحبت می کند. شاید که این سگ انسانی بوده که محسور شده است.

کاربران توییتر در مورد یک ویدیو بحث می کنند که در آن سگی به نام بنی از نژاد شیبا اینو می توانند ژاپنی را تقریبا مانند یک شخص صحبت کنند. سگ توسط صاحبش آموزش داده شده است و برخی از کلمات را به طرز واضحی می گوید که به نظر می رسد که در زندگی قبلی او قطعا یک ژاپنی بود.

بسیاری از کاربران توانایی ذاتی بنی را مورد تحسین قرار دادند. به نظر می رسد که سگ در حال حاضر به یک ستاره نیز تبدیل شده است چرا که بسیاری از روزنامه نگاران در پیام های خود از صاحب این سگ تقاضا کرده اند که با آنها تماس بگیرد تا بتوانند با سگ مصاحبه کنند. کاربران دیگر نیز نوشتند که آنها نیز سعی دارند به حیوانات خانگی آموزش صحبت کردن بدهند و البته این حیوانات لزوما سگ ها نیستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала