وزیر دفاع هلند: این کشور در جنگ سایبری با روسیه قرار دارد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر وزیر دفاع هلند: هلند در جنگ سایبری با روسیه قرار دارد
وزیر دفاع هلند: هلند در جنگ سایبری با روسیه قرار دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر دفاع هلند در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که کشورش در "جنگ سایبری با فدراسیون روسیه" است و آماده ارسال سرباز سایبری به ناتو است.

به گزارش اسپوتنیک، آنک ویلولد، وزیر دفاع هلند در تلویزیون این کشور اعلام کرد: کشورش در وضعیت "جنگ سایبری با فدراسیون روسیه" است و آماده ارسال سرباز سایبری به ناتو برای اقدامات "تهاجمی" در صورت لزوم است.

این مقام رسمی در پاسخ به این سوال که آیا جنگ سایبری بین هلند و روسیه اتفاق می افتد یا خیر گفت: مردم در حال تلاش برای تأثیرگذاری بر بحث سیاسی در اینجا هستند. اطلاعات ما نشان می دهد که آنها در رابطه با آژانس جهانی ضد دوپینگ فعالیت می کنند و همچنین در مورد بررسی سقوط MH17 فعال هستند. وقت آن رسیده است که ما در این مورد ساده لوح نباشیم.

در 4 اکتبر 2018 وزیر دفاع هلند، آنک ویلولد گفت که در 13 آوریل 2018 چهار روس از این کشور اخراج شدند. به گفته او، آنها سعی کردند سرورهای سازمان منع سلاح‌های شیمیایی (OPCW) را در لاهه هک کنند و اطلاعات مربوط به تحقیق در مورد سقوط هواپیمای MH17 در نزدیکی دونتسک را بدست آورند.

الگ سیرمولوتوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در 9 اکتبر هشدار داد که مسکو آمادگی برای حمله سایبری توسط کشورهای غربی را دارد. به گفته وی، فدراسیون روسیه آماده است تا پاسخ سختی به آنها بدهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала