چهار کشته در پی بارش شدید باران در شمال ایران + ویدئو

© Sputnik / Ekatherina Lyzlovaچهار کشته در پی بارش شدید باران در شمال ایران
چهار کشته در پی بارش شدید باران در شمال ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بارش شدید باران که از روز گذشته در استانهای شمالی ایران اتفاق افتاده مردم برخی نواحی را با خساراتی روبرو کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، بارش شدید باران در شهرهای شمالی ایران قطعی 15 خط اصلی برق و گاز و آب در برخی نواحی مازندران شده و خانه‌های ساکنان برخی نواحی به خصوص در نوشهر و چالوس و تنکابن پر از آب شده است و خودروها در پارکینگ‌ها زیر آب فرو رفته‌اند.

با وجود آنکه هشدارهای لازم به مردم مازندران و مسافران هوادار این استانهای شمالی نسبت به وقوع سیل و بارندگی شدید داده شده بود اما باز هم گرفتار شدند و یک مسافر اسب سوار در لب ساحل فریدونکنار با صاعقه دچار ایست قلبی شد و اسب درجا از بین رفت؛ حالا این مسافر شمال از دست رفته و 2 نفر در بهشهر و ساری فوت شده‌اند و یک نفر در چالوس بر اثر خفگی در آب از بین رفته است.

علی نبیان، معاون عمرانی استاندار مازندران در آخرین اظهارنظر درباره وضعیت استان در پی بارش باران گفته برخی نقاط و شهرهای استان دچار مشکل شدند و در حال حاضر تلاش‌ها برای امدادرسانی و شناسایی مکان‌های اسیب دیده در حال انجام و میزان خسارت های احتمالی در اثر طوفان، رعد و برق و بارندگی شدید در مازندران در دست بررسی است.

وضعیت در شهرستان رامسر بحرانی است؛ چندین خانه صورت کامل تخریب شده و برخی از خیابان ها و کوچه‌های این شهرستان به رودخانه تبدیل شده است. همچنین رودخانه صفارود رامسر طغیان کرده و شنیده ها از وقوع رانش زمین در مناطق کوهستانی حکایت دارد.

همچنین قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران از خسارت 1.5 میلیارد تومانی بارش باران و رعد و برق به شبکه برق این استان تا به این لحظه خبر داد و ادامه داده است طی روز گذشته 74 اکیپ سه نفره در حالت آماده باش کامل به سر می‌بردند و در ساعت 24 شب گذشته شرایط برق رسانی استان به حالت عادی برگشته است.

در شهرهای مازندران که بارش باران و رعد و برق و گاها طوفان در شهرهای فریدونکنار، تنکابن، ساری، محمودآباد، جویبار، ساری، بابل، بهشهر، سوادکوه، قائمشهر، نوشهر، چالوس و آمل شدید گزارش شده است و در پی آن به تاسیسات زیربنایی و منازل در این شهرها خسارت وارد شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала