نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا

اشتراک
دیروز گزارشی درباره نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا و وضعیت کلی آن به دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده ارائه شد.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را سارا ساندرز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده و افزود وزیران دفاع، بازرگانی، انرژِی و کار به رهبری رئیس جمهور توصیه های گزارش برای رفع تقریباً 300 نقطه ضعف کشف شده را اجرا خواهند نمود".
ساندرز گزارش ارائه شده به ترامپ توسط پاتریک شانانخان، معاون اول وزیر دفاع آمریکا را تاریخی نامیده و خاطرنشان کرد ترامپ برای نخستیم بار از زمان ریاست جمهوری آیزنهاور بطور مستقیم در تلاش ها برای حفظ وضعیت خوب و ثبات در مجتمع صنایع نظامی آمریکا شرکت می کند.

هراس آمریکاییان از ناوگان زیردریایی روسیه - اسپوتنیک ایران
هراس آمریکاییان از ناوگان زیردریایی روسیه

پیشتر یک مقام عالی رتبه دولت امریکا ، پایین آمدن بودجه دقاعی و وضع مبهم در رابطه با مخارج دولتی ، کاهش شدید پتانسیل و ظرفیت های تولیدی، رقابت "غیرمتقارن"تعدادی از کشورها در تجارت، کمبودها در سیستم عظیم قراردادهای پنتاگون و سقوط سطح مهارت کاکنان را از جمله مسائل موجود در مجتمع صنایع نظامی آمریکا نامیده بود.
گزارش درباره نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا در حالی تهیه شده که قرار است این کشور در سال مالی 2019 که در 30 سپتامبر آغاز شده، 716 میلیارد دلار برای رفع نیازهای دفاعی خود خرج کند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала