احضار برخی سلبریتی‌های ایران به آگاهی

© Fotolia / Belishاحضار برخی سلبریتی‌های ایران به آگاهی
احضار برخی سلبریتی‌های ایران به آگاهی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس آگاهی ناجا توضیحاتی را در مورد احضار برخی از چهره‌های سرشناس در روزهای اخیر ارائه نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر برخی از چهره‌های سرشناس از قبیل علی دایی و صادق زیباکلام تصویری از یک احضاریه را منتشر کرده‌اند که از آنان خواسته شده تا برای ارائه پاره‌ای از توضیحات در مورد چگونگی و میزان جمع‌آوری کمک‌های مردمی در زمان زمین‌لرزه سرپل ذهاب، به مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا مراجعه کنند. اما انتشار این احضار نامه حواشی بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت.

ردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس آگاهی ناجا در خصوص این احضارنامه ها گفت: زمانی که کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله‌زده جمع می‌شد، ابتدا سازمان‌دهی مشخصی برای آن وجود نداشت و افراد مختلفی زحمت کشیده و اقدام به جمع‌آوری کمک کردند. الان لازم است بدانیم که این کمک‌ها چه میزان است و کجا اتفاق می‌افتد.
وی در ادامه افزود: افرادی که به پلیس آگاهی دعوت شدند، نه به عنوان مجرم و متهم، بلکه به عنوان مطلع دعوت و این دعوتنامه برای خیلی‌ها صادر شد و آنها هم و آمدند و صحبت کردند و توضیحاتی را ارائه کردند؛ البته برخی هم نیامدند.
گفتنی است زمین‌لرزه به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس ریشتر شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد. این زلزله بالای ۴۱۰ پس لرزه داشته‌است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала