شلیک موشک های سوخو 30 روسیه + ویدئو

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر شلیک موشک های اس-30 روسیه + ویدئو
شلیک موشک های اس-30 روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه، ویدئویی از پرتاب موشک هواپیمای Su-30 را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال یوتوب وزارت دفاع روسیه، این وزارتخانه ویدئویی از پرتاب موشک هواپیمای Su-30 را منتشر کرد. در این ویدئو، نحوه راه اندازی موشک از جنگنده و کشتی به نمایش در می آید.

موشک های سوخوی کشتی را هدف قرار دادند - اسپوتنیک ایران
موشک های سوخو کشتی را هدف قرار دادند+ویدئو

به نقل از وزارت دفاع روسیه، موشک های Su-30 بیش از 40 موشک های هدایت شونده "هوا — زمین" را پرتاب نمودند و همچنین 20 بمب هوایی را ارسال کردند. این ضربات بر روی کشتی های ناوگان دریای بر روی دریای سیاه نشسته است. پیش از این، جنگنده و بمب افکن های اس-30 در قلمرو کریمه شرکت در مانور مشترکی حضور داشتند. در این مانور بیش از یک هزار سرباز و بیش از 50 هواپیمای دوردست فعالیت داشتند.

پیش از این در خبرها آمده بود که جنگنده چند منظوره «سوخو-30 اسام» به نیروهای مسلح روسیه تحویل داده شد. جنگنده سوخو-30اس ام مجهز به موشک «هوا به هوا» با برد متوسط و دستگاه های پخش پارازیت «او.وی-30ام.کا.ار» است.

جنگنده  چند منظوره «سوخو-30اس ام» با مانوردهی بالا در کارخانه هواپیماسازی «ایرکوت» در ایرکوتسک روسیه بر اساس جنگنده صادراتی « سوخو-30 ام کا ام» ساخته شده است که بنوبه خود گزینه جنگنده «سوخو-30ام کا ای» است که به سفارش هند ساخته شده است.  اولین پرواز «سوخو-30 اس ام» در سال 2012 انجام شد و در سال 2015، این جنگنده ها به گروه هوایی روسیه در سوریه پیوستند.

علاوه بر روسیه، ارتش ده کشور جهان دارای جنگنده های «سوخو-30» هستند.  قیمت صادراتی یکی از این نوع جنگنده ها 30 میلیون دلار است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала