اعلام زمان تشييع جنازه ی کشته شدگان حادثه اهواز

© AP Photo / Mehdi Pedramkhoo/Mehr News Agencyاعلام زمان تشییع جنازه کشته شدگان حادثه اهواز
اعلام زمان تشییع جنازه کشته شدگان حادثه اهواز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مراسم تشییع کشته شدگان حمله تروریستی اهواز، فردا برگزار مي گردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، تشییع جنازه کشته شدگاه حادثه تروریستی اهواز فردا روز دوشنبه 24 سپتامبر از حسینیه ثارالله اهواز به سمت چهارراه زند برگزار می شود.

این مراسم ساعت 8:30 دقیقه صبح فردا آغاز می‌شود. جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

اهواز در مقابل الاحواز - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
اهواز در مقابل "الاحواز"

گفتنی است در روز 22 سپتامبر، 30 دقیقه پس از آغاز رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ناگهان چند نفر از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند، تیر اندازی کردند. گفته می‌شود که دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.
به گفته مسئولان تعداد مجروحان تا این لحظه 29 نفر اعلام شده است. مصدومان به بیمارستان آپادانا منتقل شده اند.​ گروه تروریستی الاحواز مسئولیت این حادثه را برعهده گرفته است.

 معاون عملیات نیروی انتظامی استان خوزستان با تایید این مطلب گفت: این گروهک کور سالهای قبل نیز اقدامات خرابکارانه ای در استان خوزستان انجام داده است.
تهران گروه الاحواز را گروهی تجزیه طلب می داند که از سوی معاندان خارج از ایران از جمله عربستان سعودی حمایت می شود و در سال 84 نیز دست به عملیات تروریستی و بمب گذاری در چند نقطه اهواز کرده که در جریان این اقدامات تعدادی از شهروندان خوزستانی کشته شدند.
در حادثه تروریستی روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز 24 نفر کشته و بسیار دیگری مجروح شدند و احتمال افزایش کشته شدگان نیز محتمل می باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала