آیا روحانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می کند؟

© AFP 2023 / Atta Kenareآیا روحانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می کند؟
آیا روحانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می کند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در نشست خبری هفتگی در خصوص حضور حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این اجلاس توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص سطح حضور ایران در نشست شورای امنیت که قرار است همزمان با نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و به ریاست امریکا برگزار شود، گفت: تا جایی که اطلاع دارم رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت خواهد داشت. چرا که ما فرصت حضور در این نشست را برای جمهوری اسلامی ایران مغتنم می دانیم و به همین دلیل هم در سطح رئیس جمهور و هم در سطح وزیر امور خارجه شرکت خواهیم داشت.
بهرام قاسمی خاطر نشان کرد: ما در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با مقامات حاضر در این نشست ملاقات و دیدارهایی در سطح رئیس جمهور و وزیر امور خارجه خواهیم داشت و همانطور که گفتم از این فرصت به نحو مقتضی در جهت تامین منافع ملی خود بهره خواهیم برد.
وی افزود: در خصوص نشست شورای امنیت به ریاست آمریکا صاحبنظران در داخل می توانند به بیان دیدگاه ها و نظرات مختلف خود بپردازند که این امر مبارک و خوبی است؛ همه باید کمک کنند تا مسئولین بتوانند از این فرصت به بهترین نحو ممکن در جهت تامین منافع ملی بهره ببرند. در خصوص چگونگی برگزاری نشست شورای امنیت و نحوه حضور ما در آن نشست پس از تصمیم‌گیری اطلاع رسانی لازم را خواهیم داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала