طوفان فلورانس + ویدئو

© AP Photo / Tom Copelandطوفان فلورانس + ویدئو
طوفان فلورانس + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواشناسان طوفان "فلورانس" را یکی از خطرناک ترین طوفان های سال های اخیر می نامند.

به گزارش اسپوتنیک،تصاویری از طوفان "فلورانس" ایالات متحده آمریکا که توسط شاهدان عینی ضبط شده است در کانال یوتیوب The Weather Nutz منتشر شده است.
هواشناسان طوفان "فلورانس" را یکی از خطرناک ترین طوفان های سال های اخیر می نامند. ظرف چند روز، قدرت گردباد از مرحله چهارم به مرحله اول ، سرعت باد از 215 تا 150 کیلومتر در ساعت، کاهش یافت، اما کارشناسان هشدار می دهند که طوفان منجر به سیلاب های بزرگی در ایالات متحده خواهد شد.
روز جمعه "فلورانس" به ساحل کارولینای شمالی رسید. انتظار می رود که این طوفان به سمت جنوب برود و سپس این مسیر را بازگردد. مرکز طوفان که سرعت باد در آن تا 160 کیلومتر است، در 105 کیلومتری جنوب غربی شهر پر رفت و آمد مارتل بیچ قرار دارد. طوفان با سرعت نسبتا کم 9 کیلومتر در ساعت حرکت می کند که خطر سیل را به دلیل بارندگی های سنگین افزایش می دهد.
به گزارش خدمات اضطراری محلی، تعداد خانه هایی که در کارولینای شمالی، به علت "فلورانس" در خاموشی به سر می برد، از مرز 300 هزار خانه گذشته است. به علت این فاجعه طبیعی در برخی از ایالت ها، اعلام وضعیت اضطراری شده است، در مناطق با جمعیتی تا یک میلیون نفر تخلیه اجباری اعلام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала