پادشاه عربستان به دنبال جانشینی جدید

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر پادشاه عربستان به دنبال جانشینی جدید
پادشاه عربستان به دنبال جانشینی جدید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه «پوبلیکو» با اشاره به ناکامی‌های ولیعهد سعودی نوشت: پادشاه عربستان به دنبال جانشین دیگری برای خود است که از سیاست سنتی این کشور پیروی کند.

ادعای عجیب مشاور ولیعهد عربستان درباره جغرافیای زمین - اسپوتنیک ایران
ادعای عجیب مشاور ولیعهد عربستان درباره جغرافیای زمین
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، یک نشریه اسپانیایی از تلاش پادشاه عربستان سعودی برای یافتن جانشین جدید برای خود خبر داد.

نشریه «پوبلیکو» با انتشار گزارشی به بررسی مشکلات داخلی و خارجی محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، پرداخت.

این نشریه اسپانیایی نوشت: طرح‌های مورد نظر ولیعهد سعودی با پیچیدگی‌های ریشه‌ای به ویژه در جنگ یمن روبرو شده است و حمله هوایی به یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی بیانگر این مسئله است.

پوبلیکو افزود: اوضاع پیچیده‌ای که بن سلمان در آن قرار گرفته، باعث شده است بسیاری از طرف‌ها به این نتیجه برسند که روز‌های ولیعهدی او محدود است. با وجود آنکه جامعه جهانی حوادث یمن را محکوم کرد، بعضی رسانه‌ها این هفته گزارش دادند بن سلمان بر ادامه جنگ در یمن اصرار دارد و از مشاوران خود خواسته است انتقادات غرب را نادیده بگیرند. محمد بن سلمان گفته است می‌خواهد وحشت از عربستان در بین نسل آینده یمنی‌ها ایجاد کند.

این نشریه خاطرنشان کرد: محدود بودن انتقاد کشور‌های غربی از رفتار‌های ریاض در یمن به علت آن است که هیچ یک از این کشور‌ها نمی‌خواهند قرارداد‌های تسلیحاتی خود با عربستان و شرکای آن را به خطر بیاندازند. بعضی از رسانه‌های منطقه، گفتند سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی، به دنبال جانشین دیگری برای خود است که از سیاست سنتی عربستان پیروی کند و گام‌های عجولانه بر ندارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала