محتکر برنج در زمان احتکار به حج به سفر حج رفته بود +عکس

© Fotolia / NorGalمحتکر برنج در زمان احتکار به حج به سفر حج رفته بود +عکس
محتکر برنج در زمان احتکار به حج به سفر حج رفته بود +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احتکار کننده ۳۶۰۰ تن برنج در سفر حج بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از بحران اقتصادی که در "ایران" به وجود آمده است شاهد حوادث تلخی در "ایران" هستیم. برای مثال با افزایش قیمت های اجناسی که وابسته به دلار بوده اند، بسیاری از افراد کالاهای ایرانی خود را نیز با قیمت بالاتری می فروشند.

در این اوضاع بعضی از افراد نیز اجناسی را که با دلار بسیار پایین وارد کرده‌اند، احتکار کرده تا بتوانند با قیمت بیشتری بفروشند.
ماجرای این شخص محتکر از این قرار است که او ۳۶ هزار تن برنج را احتکار کرده بود. زمانی که اداره تعزیرات متوجه شد و حکم او از آن اداره ابلاغ شد، مشخص شد که به سفر حج رفته است و به این بهانه خواستار لغو حکم شدند که اثر نکرد.


گفته شده است که این مقدار برنج در یکی از انبارهای سنگ "شهرری" پیدا شده است که با حکم تعزیرات و با حضور فرماندار "شهر ری"، نمایندگان سازمان صنعت، معدن، تجارت و اتحادیه خواربار روانه بازار شد.

بسیاری از کاربران از حرکت این شخص تعجب کردند. به گفته آنها این چه حجی است که او رفته است. او در حالی که مردم در رنج و عذاب و مشکلات اقتصادی هستند، بزرگترین گناه را انجام داده است. عده ای از کاربران معتقدند که ایکاش این شخص به "ایران" برنگردد تا شاهد چنین افراد ظالمی در "ایران" نباشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала