معرفی آیفون جدید

© REUTERS / Robert Galbraithمعرفی آیفون جدید
معرفی آیفون جدید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیفون جدید 12 سپتامبر معرفی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به اخبار منتشره در رسانه ها، شرکت آمریکایی اپل، در روز 12 سپتامبر در مقر خود در «کوپرتینو» آیفون جدید را معرفی خواهد کرد.

قرار است در مراسم معرفی، سه مدل جدید معرفی شوند که ظاهر آنها شبیه مدل آیفون ایکس است.

هر سه مدل همراه با سنسور TrueDepth برای قابلیت فیس‌ آی دی عرضه می‌شوند و احتمالا خبری از اسکنر اثر انگشت در آنها نیست. همچنین هر سه مدل صفحه نمایش edge-to-edge خواهند داشت. از اطلاعات منتشر شده می‌توان نتیجه گرفت آیفون10، پیشگامی برای موج مدل‌های جدید بعدی اپل بوده و آیفون 8 نیز تنها نسخه‌ای مشابه آیفون 6 بوده است.

بزرگ‌ترین مدل آینده آیفون، اندازه‌ای مشابه آیفون 8 پلاس خواهد داشت با این تفاوت که مجهز به صفحه نمایش OLED خواهد بود و اندازه 6.5 اینچی دارد زیرا حاشیه‌های صفحه نمایش در آن حذف شده است. اپل احتمالا قابلیت‌هایی نظیر Multitasking و Split-screen را روی این مدل عرضه خواهد کرد که در دیگر مدل‌‌ها وجود نخواهد داشت.

رقص مورچه ها با آیفون + عکس - اسپوتنیک ایران
رقص مورچه ها با آیفون + عکس

در مورد جانشین اصلی آیفون 10 اخبار زیادی منتشر نشده است اما فعلا تحت نام D32 شناخته می‌شود که همراه با پردازنده A12 عرضه خواهد شد و قابلیت‌های اصلی آیفون 10 را خواهد داشت.

آخرین مدل، ارزان ترین مدل است که همراه با Face ID و صفحه نمایش EDGE TO EDGE عرضه می‌شود اما صفحه نمایش LCD دارد و مشابه آیفون 8‌، ظاهرش ترکیبی از آلمینیوم و شیشه است و شیشه ضد خشی که در آیفون 10 وجود دارد در آن مشاهده نخواهد شد.

سهام اپل در روز پنجشنبه (30 اوت) 1,1 درصد گرانتر شد و سرمایه شرکت از ابتدای سال جاری 33,2 درصد افزایش داشت و به 1,08 تریلیون دلار رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала