این زن چینی هر روز جوان تر می شود

© Fotolia / Leungchopanاین زن چینی هر روز جوان تر می شود
این زن چینی هر روز جوان تر می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این خانم ورزشکار 47 ساله، دو برابر جوانتر دیده می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل ،خانم چینی بدنساز ژاوانگ خیوژانگ در چین مشهور شده است، زیرا او به نظر بسیار جوانتر از سن خودش است.
این خانم 47 ساله اهل پکن، رژیم غذایی، مراقبت از پوست و ورزش منظم را علت جوانی اش می داند. او سه سال است که در زمینه پرورش اندام فعال است و در مسابقات بدنسازی چین شرکت می کند. وی در این خصوص می گوید که دوستانم می گویند که من هر سال جوان تر و جوان تر می شوم.

An Avocado & A Lemon - اسپوتنیک ایران
خواص مصرف يک عدد آواکادو در روز

به عقیده وی غذاهای آماده، چرب و شور به پوست آسیب می رسانند. وی در این خصوص می گوید: "من یک رژیم غذایی بسیار سخت دارم. این امر به من کمک می کند جوان بمانم. — من خوراکی با طعم تند و چرب را دوست ندارم. شما می دانید که غذاهای چینی اغلب پرادویه هستند. اما اکنون سعی می کنم کمتر بخورم و از روغن و نمک خودداری کنم".
گفتنی است، پیش از این پاملا اندرسون بازیگر مشهور هالیوودی و مدل آمریکایی فیلم های خاص، راز جوانی را فاش ساخت.
به نقل از مجله پیپل، رژیم غذایی گیاهی کلید راز جوانی وی است. این ستاره 49 ساله هالیوودی در مصاحبه خود با مجله مد پیپل گفت، من به طور مرتب و خستگی ناپذیری برای حفظ سلامتی ام کار می کنم. پالما آندرسون در ادامه افزود: "فکر می کنم، رژیم غذایی گیاهخواری رمز جوان ماندن من است".
به گفته این ستاره، رژیم غذایی معمول وی شامل: میوه ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، حموص (پوره نخود به همراه روغن زیتون)، پسته، و همچنین نان فرانسوی است (در حال حاضر این بازیگر در فرانسه زندگی می کند). اندرسون همچنین به عنوان نوشیدنی، یک فنجان کاپوچینو بدون کافئین و یک جام جام شراب صورتی را ترجیح می دهد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала