ترامپ بار دیگر با رهبر کره شمالی دیدار می کند

© AP Photo / Susan Walsh, Poolترامپ بار دیگر با رهبر کره شمالی دیدار می کند
ترامپ بار دیگر با رهبر کره شمالی دیدار می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، در آینده نزدیک با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دیدار کند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود اعلام کرد که علیرغم لغو سفر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا به کره شمالی، می خواهد با کیم جونگ اون دیدار کند.
ترامپ نوشت: "وزیر امور خارجه پمپئو در آینده نزدیک عازم کره شمالی خواهد شد، به احتمال زیاد، پس از حل بحران در روابط تجارتی ما با چین این سفر صورت خواهد گرفت. در عین حال من صمیمانه ترین احترامات خود را به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تقدیم می کنم. امیدوارم او را به زودی ببینم".

شایان ذکر است، رئیس جمهور ترامپ در توییت قبلی خود اعلام کرد که به پمپئو دستور داده است تا سفر خود را به کره شمالی لغو کند.
این در حالی است که روز گذشته، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا استیون بایگان، از مدیران ارشد شرکت موترسازی فورد امریکا را به عنوان نماینده ویژه این کشور در امور کره شمالی معرفی کرده گفت که هفته آینده همراه با آقای بایگان به کره شمالی سفر خواهد کرد.

باج ترامپ از کره جنوبی - اسپوتنیک ایران
باج ترامپ از کره جنوبی

پیش از این، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ۱۲ ژوئن سال جاری در سنگاپور دیدار نمودند. کیم جونگ اون و دونالد ترامپ پس از ادای جملاتی کوتاه مقابل خبرنگاران، پشت درهای بسته با یکدیگر دیدار نمودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала