معرفی اگزواسکلتون «سرباز آینده» روسیه+عکس+ویدئو

© Sputnik / Valeriy Melnikovمعرفی اگزواسکلتون در مسکو
معرفی اگزواسکلتون در مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در نمایشگاه «آرمیا-2018» پوشش محافظ خارجی سرباز آینده معرفی شد.

به گزارش اسپوتنیک، پژوهشکده تحقیقاتی —علمی ماشین آلات دقیق که جزئی از «روس تخ» روسیه است اگزواسکلتونی از پلاستیک فیبر کربن ساخته است که حرکت سرباز با باری تا 50 کیلوگرم را ممکن می سازد. این اگزواسکلتون در عملیات جنگی مورد آزمایش قرار گرفته است.

این طرح برای نخستین بار در نمایشگاه نظامی —فنی «آرمیا-2018» معرفی شد.

​اگزواسكلتون رباتی است كه به وسيله يك انسان پوشيده شده و ضمن ايجاد يك پوشش محافظ برای بدن فرد می تواند با افزايش قدرت و مقاومت عضلات، فرد را در حركت ها، مانورها و همچنين حمل و جابجايی بارها كمك نمايد.

بهترین نوع لباس نظامی تمام رباتیک در سال 2017 اولین بار توسط دانشگاه ملی تکنولوژی مسکو برای نیروهای روسی که  مجهز به سیستم‌های کمک حرکتی، کلاه هوشمند و واقعیت افزوده را معرفی کرد. این لباس درحقیقت یک اگزواسکلتون یا لایه خارجی است که قدرت و استقامت بالایی دارد.

این طرح دارای کلاه محافظ برای حفاظت از سر و صورت در کنار زره‌ای پیشرفته برای پوشاندن بدن است.اسکلت خارجی الکتریکی نیز از دیگر ادوات تعبیه شده در این لباس است که به‌منظور افزایش استقامت و کارایی سربازان در میدان نبرد بکار گرفته شده است. کلاه آن نیز دارای دوربین دید در شب، سیم‌کشی‌های مربوط به سیستم رادیویی و یک لامپ کوچک (برای نقشه خوانی و یا بررسی تفنگ است.

لباس رزمی آینده ارتش روسیه توسط «موسسه پژوهشی مرکزی برای ساخت ماشین آلات دقیق» موسوم به "TsNIIMash" توسعه یافته است که نهادی دولتی و مسئول طراحی جنگ افزار و همچنین بزرگ‌ترین تامین کننده نظامی ارتش این کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала