یازده عادت سالم مردمان دنیا +عکس

CC0 / Pixabay / یازده عادت سالم مردمان دنیا +عکس
یازده عادت سالم مردمان دنیا +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی عادت‌های سالم رایج در بین مردمان دیگر کشورها که دانستن آن بسیار مفید است.

به گزارش اسپوتنیک، نتیجه بلند مدت برخی عادات مردمان دنیا، نشان از سبکی صحیح و سالم در زندگی دارد که می توان با اعتماد به پیشینه قابل اعتماد آن از آن استفاده کرد.
به طور مثال، زندگی کاری متعادل در کشور "سوئد" از جمله آنهاست. آنها ۶ ساعت در روز کار میکنند و بسیار شاد تر از آرام تر از کارمندان دیگر زندگی میکنند. از عادات مفید دیگر مردم دنیا، می‌توان به چای خوردن "چینی" ها اشاره کرد.
"فرانسوی‌ها" مردمانی خوش خوراک هستند اما بدن آنها لاغر است. گفته شده است که آنها حتی از آمریکایی ها خوش خوراک تر هستند اما بعلت اینکه اندازه که وعده های آنها کم است به چاقی دچار نمی شوند.

وعده های غذایی در "ژاپن" بسیار مناسب است و سبب طول عمر آنها می شود. آنها به این حقیقت معتقدند که زمانی که ۸۰ درصد احساس سیری کردند دست از غذا بکشند و ادامه ندهند. بنابراین اغلب آنها طول عمر زیادی دارند.
کشور "هندوستان" به مهد ادویه جات معروف است است و به علت استفاده زیاد از ادویه جاتی مانند زردچوبه، گشنیز و زنجبیل در وعده های غذایی خود، از سلامت بدنی خوبی برخوردارند.
پاکیزگی به معنای واقعه کلمه را در کشور "سنگاپور" می توان دید. زباله ریختن در این کشور جرم است و آنها خوب می دانند که دفع اشتباه زباله ها سبب انتشار باکتری و بیماری می شود.
رفع استرس با حمام های "ترکی" از جمله عادات خوب می باشد. این حمام ها که از "ایران قدیم به این کشور آورده شده است مانند گرمابه های سنتی ایران با دلاک است. دلاک ها با ماساژ و مشت و مال مخصوص خود، سبب رفع استرس از افراد می شوند.
دوچرخه سواری "هلندی ها" سبب شده که آنها از اندامی سالم و شهری پاکیزه برخوردار باشند.
"نیجریه ای ها" مردمی هستند که به سبزی خواری معروفند و همین امر سبب شده است که از بدنی سالم برخوردار باشند زیرا سبزی منبع مغذی از آنتی اکسیدان است.
غذاهای مدیترانه ای در "یونان" سبب شده است که مردمان این کشور یکی از سالم ترین غذا ها را تجربه کنند. غذاهای مدیترانه ای سبب می شود تا طول عمر افزایش یابد و فشار خون را پایین می‌آورد. همچنین ریسک بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.
ماساژ منظم در "تایلند" از جمله عاداتی است که برای سلامتی بسیار مفید است. ماساژ درمانی به عنوان یک درمان مفید شناخته شده است و کلینیکهای بسیاری در این زمینه خدماتی ارائه می دهند که سبب می شود که مشکل بی خوابی رفع شود و درد مفاصل بهبود یابد. همچنین ماساژ باعث تسریع در روند بهبود جراحت ها نیز میشود. از بین بردن خشم نیز از نتایج ماساژ درمانی می باشد.
بسیاری از کاربران از این مطلب استقبال کرده و معتقدند که اگر شخصی همه این مسائل را رعایت کند زندگی سلامتی خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала