مسابقه تنبلی در مونته نگرو

© Fotolia / Kichigin19مونته نگرو
مونته نگرو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ششمین مسابقه تنبلی در مونته نگرو برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک، سازماندهندگان این مسابقه در فیس بوک اطلاعیه ای در باره برگزاری مسابقه تنبلی در روز 18 ماه اوت منتشر کردند.

قصبه «برزنا» در شمال —غرب مونته نگرو برای اولین بار در سال 2012 مسابقه تنبلی را برگزار کرد که از آن به بعد به یک مسابقه سالانه مبدل شد.

برداشت کلیشه ای در خصوص آنکه اهالی مونته نگرو کار کردن را دوست ندارند در شعار اولین مسابقه تنبلی منعکس شده بود —«بدون کار هم نان خواهد بود».

شرکت کنندگان این مسابقه باید روی زیرانداز دراز بکشند و از جای خود بلند نشوند. آنها اجازه خوردن و نوشیدن و حرف زدن دارند. ولی نباید از جای خود بلند شوند. در سال 2017، رکورد مارکو جورویچ شکسته شد که 37 ساعت دراز کشیده بود. رکورد او به مدت سه سال پابرجا بود. اما در سال 2017 دو مرد و یک زن رکورد 47 ساعته را برقرار کردند.

در سال 2015 شهروند بوسنی و هرزگوین رکورد برقرار کرد که مبدل به خبر جنجالی در رسانه های مونته نگرو شد.

مسابقه سال جاری روز شنبه 18 ماه اوت ساعت 10 صبح به وقت مسکو آغاز می شود. جایزه برنده 800 یورو خواهد بود که نیمی از آن نقد و نیمی دیگر بصورت کالا هدیه می شود.

نوزدهم اوت مسابقه انتظار در صف برگزار خواهد شد. تمام شرکت کنندگان غذا و نوشابه رایگان دریافت خواهند کرد و وسیله نقلیه و جای خواب برای اشخاصی که در فاصله بیش از 100 کیلومتری قصبه ساکن باشند مهیا خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала