تلوزیون آلمان، کریمه را جزئی از خاک روسیه نشان داد + عکس

© Sputnik / Yuriy Lashovتلوزیون آلمان، کریمه را جزئی از خاک روسیه نشان داد
تلوزیون آلمان، کریمه را جزئی از خاک روسیه نشان داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در مستندی که در تلوزیون آلمان پخش می شد، نقشه روسیه به طور کامل و با الحاق شبه جزیره کریمه نشان داده شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ روز گذشته شبکه تلویزیونی اتریشی-آلمانی-سوئیسی یک فیلم مستند به کارگردانی "دیو دین لینز" از آلمان با عنوان "سیبری در همه جا" پخش کرد. شبکه تلویزیونی اروپایی "3sat" نقشه ای از جهان را به نمایش گذاشت که شبه جزیره کریمه بخشی از روسیه تلقی می شود.
در این ویدئو، فیلمساز به این موضوع می پردازد که چطور روس ها در سیبری "سرد، تنها و خشن زندگی می کنند". گرچه در این فیلم به این موضوع بی اساس می پردازند که کریمه جزیی از خاک روسیه نیست. اما در عکسی از نقشه روسیه که در آن سعی دارند نشان بودهند که شهر یاکوتسک چقدر از مسکو دور است، از نقشه ای استفاده می کنند که در آن کریمه به رنگ زرد است، رنگی که در آن برای نشان دادن کشور روسیه در نقشه استفاده شده است.
پیش از این سازمان بین المللی Sport for All از فیفا خواست که تحریم های ورزشی را از لیست تحریم های کریمه حذف کند. "یانیس کوزینس" رئیس این نهاد اعلام کرد؛ محدودیت های فدراسیون بین المللی فوتبال طی مسابقات جام جهانی در سال 2018 و عدم ایجاد مکان های رسمی برای تجمع هواداران فوتبال، باعث تبعیض نسبت به ساکنان این شبه جزیره می شود و باید لغو شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала