تهدید آمریکا به ترکیه: تحریم های بیشتر در راه است

© Photo / Public domain/Karen Nutiniتهدید آمریکا به ترکیه: تحریم های بیشتر در راه است
تهدید آمریکا به ترکیه: تحریم های بیشتر در راه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده آمریکا، ترکیه را تهديد به تحریم های جدید تر نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ گدازه استیون منوچین وزیر خزانه داری ایالات متحده اعلام آمادگی خود را برای تحمیل تحریم های بیشتر علیه ترکیه بیان داشت، وی گفت اگر ترکیه کشیش آمریکایی اندرو برونسون را آزاد نکند، ما تحریم ها را بیشتر می کنیم.

پیش از این معاون رئیس جمهور آمریکا آقای مایک پنس هشدار داد ترکیه که آستانه صبر ترامپ را بالا نیاورید و خواستار آزادی کشیش آمریکایی اندرو برونسون شد.

معاون رئیس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: "اندرو برونسون — شخصی بی گناه است که در ترکیه زندانی شده است. رئیس جمهور و من ایستادگی می کنیم تا زمانی که کشیش برونسون آزاد و به آغوش خانواده، دوستان و کلیسا در ایالات متحده باز گردد".

ترکیه، کالاهای الکترونیکی آمریکا را تحریم کرد - اسپوتنیک ایران
ترکیه، کالاهای الکترونیکی آمریکا را تحریم کرد

گفتنی است، اخیرا روابط آمریکا و ترکیه به خاطر بازداشت اندریو برانسون، کشیش آمریکایی که مقامات ترکیه وی را در سال 2016 دستگیر کرده اند، رو به تیرگی گذاشته است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود که تعرفه وارداتی فولاد و آلومینیوم از ترکیه را دو برابر می کند و تعرفه آلومنیوم را به 20 درصد و فولاد را به 50 درصد افزایش می دهد. همچنین ایالات متحده عبدالحمید گل، وزیر دادگستری و سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه را به نقض ناهنجار حقوق بشر متهم نموده و تحریم هایی را علیه آنها اعمال نموده است. ترکیه هم در مقابل دارایی‌های دو وزیر آمریکایی را مسدود می‌کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала