ایجاد پایگاه دریایی مدرن روسیه در ساحل خزر

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر ایجاد پایگاه دریایی مدرن روسیه در ساحل خزر
ایجاد پایگاه دریایی مدرن روسیه در ساحل خزر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتشبد سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه که برای بازدید کاری در داغستان به سرمی برد، اعلام کرد در شهر بندری کاسپیسک در این جمهوری روسیه پایگاه دریایی مدرن و تمام و کمالی ایجاد خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، شایگو در یک نشست مشورتی درباره توسعه شبکه پایگاه های ناوگان روسیه در در دریای خزر اعلام کرد پایگاه دریایی جدید روسیه دارای سیستم های مهندسی، هدایت کشتی ها و آبنگاری و تامینات لازم مادی ـ فنی خواهد بود.
وزیر دفاع روسیه ضمناً خاطرنشان ساخت یکی از مهم ترین مسائل سازماندهی تعمیر و سرویس رسانی به ناوها و کشتی های ناوگان روسیه در دریایی خزر در پایگاه جدید با در نظر داشتن سطح پیشرفت این صنعت در منطقه است.
شایگو یادآور شد در سال 2017 تصمیم گرفته شد محل استقرار ناوگان روسیه در خزر از استان آستراخان به داغستان منتقل شود و اکنون کارهای مربوط به توسعه شبکه محل های استقرار تاسیسات متعلق به ناوگان روسیه در خزر و تعمیر اساسی ساختمان ها و تاسیسات مربوطه در بندر ماخاچ قلعه جریان دارد و قرار است امسال هنگ شماره 177 تفنگداران دریایی در آنجا تشکیل شود. همچنین پایگاه آموزشی ـ مادی گروه مبارزه با نیروهای و وسایل زیردریایی خرابکار ایجاد خواهد شد.
ولادیمیر واسیلییف، مقائم مقام رئیس دولت داغستان و روسای تعدادی از شرکت های صنایع دفاعی روسیه در اجلاس مشورتی داغستان شرکت داشتند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала