دو اقدام تروریستی در دو شهر بزرگ ایران خنثی شد

© AFP 2023 / Behrouz Mehriدو اقدام تروریستی در دو شهر بزرگ ایران خنثی شد
دو اقدام تروریستی در دو شهر بزرگ ایران خنثی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کردستان و خوزستان، پلیس ایران 6 نفر را به جرم حملات تروریستی بازداشت کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک تروریستی در کردستان و خوزستان خبر داد.

یکی از این تیم های تروریستی آگاهی شهرستان سقز با نارنجکی حمله کرد که با اطلاع رسانی به موقع و هوشیاری نیروی انتظامی ایران خسارتی در بر نداشت.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: سربازان در ادارات کل اطلاعات خوزستان و کردستان ضمن دستگیری ۶ نفر از عناصر این تیم های تروریستی از آنان ۷ قبضه اسلحه کلاشینکف، سه قبضه سلاح یوزی، ۱۷ قبضه کلت کمری و ۸ عدد نارنجک، دوربین دید در شب و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ضبط کردند. آنها بدنبال اجرای چند عملیات در شهرهای مرکزی کشور بودند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: طراحی انتقال یک محموله چند صد پوندی مواد انفجاری با هدف انفجارات پی در پی در کشور توسط سربازان گمنام با همکاری مرزبان جان برکف خنثی و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

گفتنی است، سال گذشته در ماه ژوئن دو حمله تروریستی به طور همزمان در حرم امام خمینی و مجلس ایران صورت گرفت. که بعدها گروه داعش (گروه ممنوعه در روسیه) مسئولیت این حملات را بر عهده گرفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала