در ایالت نیومکزیکوی آمریکا یازده کودک گرسنه پیدا شد

© US Army / SPC Gul A Alisanدر ایالت نیومکزیکوی آمریکا یازده کودک گرسنه پیدا شد
در ایالت نیومکزیکوی آمریکا یازده کودک گرسنه پیدا شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در جریان عملیات پلیس در منطقه ای دورافتاده و بیابانی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا یازده کودک گرسنه پیدا شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بی بی سی، پلیس اعلام کرد که این کودکان یک تا 15 ساله به هنگام پیداشدن، کفشی به پا نداشتند و با لباس های مندرس همچون آوارگان جهان سومی به نظر می آمدند.

پلیس یادآور شد که پنج فرد بزرگسال حاضر در صحنه که دو تن از آنها به شدت مسلح بودند، بازداشت شدند. عملیات جستجوی پلیس پس از دریافت پیامی مبنی بر گرسنه بودن کودکان و نیاز آنها به آب و غذا آغاز شد.

هنوز مشخص نیست که این گروه از کودکان چطور از محوطه ای در منطقه «آمالیا» در نزدیکی مرز ایالت نیومکزیکو با کلورادو سر در آورده اند.

پلیس این محوطه را سرپناهی ساخته شده از پلاستیک و بدون آب و برق توصیف کرده است. یک مقام پلیس گفت که کودکان نگهداری شده در این محوطه، گرسنه، تشنه و چرک و کثیف بودند.

براساس اعلام پلیس، آب تازه در محوطه یافت نمی شد و تنها مواد غذایی موجود در آن، مقدار کمی سیب زمینی و یک کیسه برنج بود.

دو فرد مسلحی که در صحنه عملیات بازداشت شدند، به چند فقره موارد سواستفاده از کودکان متهم شده اند. همچنین سه زن که گمان می رود مادران کودکان هستند، بازداشت و سپس آزاد شدند.

یازده کودک نجات یافته تحت مراقبت سرویس های اجتماعی محلی قرار گرفته اند. پلیس اعلام کرد که پیش از این از وجود چنین محوطه ای مطلع بوده اما منتظر صدور حکم تجسس برای ورود به این محوطه بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала