اوکراین روسیه را برای پل کریمه مجازات خواهد کرد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر اوکراین روسیه را برای پل کریمه مجازات خواهد کرد
اوکراین روسیه را برای پل کریمه مجازات خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات اوکراین قصد دارند مجازاتی را علیه سازندگان پل کریمه اعمال کنند در این رابطه پیش نویس دستور مربوطه به دولت ارسال شد.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات اوکراین، پس از اتحادیه اروپا، قصد دارند تحریم هایی را علیه سازندگان پل کریمه اعمال کنند در این رابطه پیش نویس دستور مربوطه به دولت ارسال شد.

در این تحریم ها 19 شرکت (شرکت های خصوصی و موسساتی در فدراسیون روسیه) و 22 شخص حقیقی شامل مدیران یا موسسان شرکت هایی که مرتبط با ساخت و ساز پل کریمه بودند شامل تحریم می شوند.

کیف بیشتر بر شرکت آرکادی روتنبرگ تمرکز دارد، که به عنوان پیمانکار اصلی در طراحی و ساخت پل عمل کرده است.

بر اساس این تحریم ها تمام اشخاص و شرکتهای درگیر در ساخت و ساز پل کریمه از روابط اقتصادی با اوکراین منع می شوند و آنها همچنین از ایجاد روابط اقتصادی با کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا محدود یا منع خواهند شد.

پل کریمه طولانی ترین پل در روسیه است، طول آن 19 کیلومتر است به تاریخ 15 ماه می سال جاری، پل کریمه طی مراسم ویژه با اشتراک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و انجنیرانی که این پل را ساخته اند، افتتاح شد. استفاده از این پل برای عبور موترها که به ماه دسمبر سال 2018 پلان شده بود، در نتیجه تلاش‌های انجنیران و ختم کارهای ساختمانی آن قبل از زمان پلانگذاری‌شده، به تاریخ 16 ماه می سال جاری آغاز می‌شود. حرکت ریل ها بر روی آن تا پایان سال 2019 صورت خواهد گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала