تحقق یافتن آرزوی بزرگ سردار آزمون

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر تحقق یافتن آرزوی بزرگ سردار آزمون
تحقق یافتن آرزوی بزرگ سردار آزمون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اکران مردمی فیلم سینمایی «سریک» پنجشنبه ۲۸ تیر با حضور علیرضا جهانبخش ، بهاره افشاری (تهیه کننده و کارگردان)، حسن هندی (مجری طرح) در پردیس سینمایی کورش تهران برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر آنلاین، این مستند به زندگی "سریک" اسب مسابقه سردار آزمون، عضو محبوب تیم ملی فوتبال ایران می‌پردازد و به موازات آن زندگی صاحبش را به تصویر می‌کشد.
در این مراسم پیش از اکران فیلم، علیرضا جهانبخش، فوتبالیست مشهور دیگر ایران با خوشامد گویی به حاضران در سالن گفت: خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم با وجود اینکه زمان محدودی در ایران هستم و فردا باید بروم اما تمام تلاش خودم را کردم تا در جمع شما حاضر شوم. از آنجایی که از رده‌های پایه با سردار آزمون هم بازی و هم تیمی بودم از میزان علاقه‌اش به سوارکاری و سریک خبر داشتم وقتی حرف «سریک» به میان آمد برای خودم خیلی جالب بود چرا که یکی از آرزوهای بزرگ سردار برآورده شد. بسیار دوست داشتم در جمع شما که برای تماشای «سریک»، یکی از بزرگترین آرزوهای سردار آمدید حضور پیدا کنم. من خیلی نمی‌توانم در خصوص خود مستند صحبت کنم چون در حیطه کاری من نیست اما با این همه وظیفه خودم دانستم در جمع شما باشم و امیدوارم از دیدن «سریک» لذت ببرید.

دلیل اشک ریختن ستاره تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
دلیل اشک ریختن ستاره تیم ملی فوتبال ایران

سردار آزمون که در شهر گنبد کاووس ایران به دنیا آمده ،عضو باشگاه روبین شهر کازان روسیه و تیم ملی فوتبال ایران است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала