مارادونا به دنبال منبع خبر مرگ خود است

© AFP 2023 / Stringerمارادونا
مارادونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جایزه مارادونا برای پیدا کردن شایعه پراکن مرگ خود چقدر است؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه آرژانتینی «کلارین»، مارادونا قهرمان جهان مسابقات فوتبال 1986 قول داد به شخصی که اطلاعاتی در باره شایعه پراکن مرگ او در اختیارش بگذارد 10 هزار دلار جایزه بدهد.

بک منبع ناشناس در یکی از «مسنجر»ها فایل صوتی را  منتشر کرده است که در آن شخصی با لهجه آرژانتینی خبر می دهد که فوتبالیست سابق و مربی فوتبال بستری شد و بر اثر ایست قلبی جان سپرد. این خبر باعث شگفتی مارادونا شد و خواهان رسیدگی به این موضوع شد.

وکیل مارادونا در این خصوص گفت:«من  به مارادونا پیشنهاد کردم جایزه ای به میزان 300 هزار «پسو» (حدود 10 هزار دلار) به شخصی بدهد که بتواند اطلاعاتی در باره منبع این شایعه در اختیار ما بگذارد».

مارادونا در بالکن VIP استادیوم سن پیترزبورگ بازی نیجریه- آرژانتین را تماشا کرد و دوربین ها بارها واکنش هیجان آمیز او به روند بازی را نشان دادند.

همچنین گزارش شده بود که مارادونا پس از بازی در بیمارستان بستری شد اما فوتبالیست سابق این خبر را رد کرد. وکیل مارادونا گفت که فشار او بالا رفته بود. پزشکان به او پیشنهاد کردند نیمه دوم بازی را نبیند. اما چنین تقاضایی از مارادونا مثل آن می ماند که از پسری بخواهیم  مادرش را دوست نداشته باشد.  برای او تیم آرژانتین مساوی با مادر است و او هرگز تیم را ترک نخواهد کرد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала