حضور هزاران نفر در استادیوم آزادی برای تماشای بازی ایران و پرتغال

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر حضور هزاران نفر در استادیوم آزادی برای تماشای بازی ایران و پرتغال
حضور هزاران نفر در استادیوم آزادی  برای تماشای بازی ایران و پرتغال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت که حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه ایران و پرتغال به صورت خانوادگی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک ، به نقل از ایسنا طیبه سیاوشی نماینده مجلس ایران در خصوص صدور مجوز شورای تأمین برای حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی جهت پخش بازی ایران و پرتغال گفت: بر اساس این مجوز حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و پرتغال به شکل خانوادگی خواهد بود و تفکیکی صورت نمی‌گیرد.
این نماینده درباره ی اظهارات دادستان کل کشور درباره حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی در جریان بازی ایران و اسپانیا خاطر نشان کرد: به شهادت مقامات امنیتی حاضر در ورزشگاه، خانواده‌ها سالم‌ترین و آرام‌ترین شب را در استادیوم گذراندند. مادران فراوانی از پایگاه‌های مذهبی مختلف در آن جمع بودند و این نشان دهنده اطمینان آنها از سیستم امنیتی کشور است.
سیاوشی بیان داشت: «بر اساس اطلاعی که دارم تاکنون ۱۸ هزار بلیط فروخته شده است و قرار است ۱۰ هزار بلیت به صورت حضوری فروخته شود و ۵،۶ هزار بلیط هم به جاهای مختلف داده شده؛ در واقع مجموعا ۳۵ هزار نفر ظرفیت پیش بینی شده در حالی که در بازی ایران و اسپانیا ۲۶ هزار نفر تخمین زده شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала