ماجرای عجیب حضور کاپیتان سابق اسپانیا در ایران + ویدئو

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ماجرای عجیب حضور کاپیتان سابق اسپانیا در ایران + ویدئو
ماجرای عجیب حضور کاپیتان سابق اسپانیا در ایران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که برای شرکت در یک برنامه ورزشی پربیینده، همزمان با دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و اسپانیا به ایران دعوت شده بود، از حضور وی در این برنامه جلوگیری شد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلوس پویول ستاره سالهای نه چندان دور فوتبال اسپانیا که به عنوان مهمان ویژه، برای کارشناسی دیدار تیم های ایران و اسپانیا در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به تهران سفر کرده بود، از حضور وی در این برنامه پربیننده ورزشی جلوگیری بعمل آمد.
برنامه "بیست هجده" که ویژه مسابقات جام جهانی روسیه از تلویزیون ایران پخش می شود، همواره سعی دارد با دعوت از چهره های سرشناس فوتبال دنیا، برنامه متفاوت را به روی آنتن ببرد. پیش از این نیز "ساموئل اتوئو" مهاجم سابق بارسلونا به عنوان کارشناس در این برنامه حضور پیدا کرده بود.
به نقل از خبرگزاری برنا؛ سازمان صدا و سیمای ایران هزینه بالای حضور مهمانان خارجی در این برنامه را دلیل مخالفت با حضور کاپیتان سابق بارسلونا اعلام کرده است.
در عین حال "کارلوس پویول" گفت، به وی اعلام شده که دلیل لغو این برنامه به خاطر مشکلات ظاهری او بوده و امکان حضور در این برنامه را ندارد.

شایان ذکر است که حضور ستارگان سرشناس دنیای فوتبال در ایران با هزینه های هنگفتی صورت می گیرد که به گفته تهیه کننده برنامه "بیست هجده" توسط اسپانسر این برنامه پرداخت می شود.

عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده این برنامه ورزشی نیز به اتفاقات پیش آمده واکنش نشان داد و گفته می شود برای ساعتی به حالت اعتراض و قهر در ابن برنامه حضور نیافته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала