تمرین عمومی تیم فوتبال ایران با حضور هواداران + عکس

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر تمرین عمومی تیم فوتبال ایران با حضور هواداران
تمرین عمومی تیم فوتبال ایران با حضور هواداران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز با حضور هواداران این تیم، به تمرین پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز تمرینات آماده سازی خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه ادامه داد. بازیکنان تیم ملی ایران امروز تمرینات شادابی را زیر نظر مربیان این تیم پشت سر گذاشتند.

براساس اعلام مسئولین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز از ساعت 11 به وقت مسکو تمرینات تیم ملی به صورت عمومی و با حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد.

هوادارن تیم ملی فوتبال ایران با حضور در کمپ تیم ملی ایران در مسکو ضمن تماشای تمرینات آماده سازی آن با بازیکنان نیز عکس های یادگاری گرفتند.

شایان ذکر است که روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی خود پشت دره های بسته به مصاف تیم ملی لیتوانی رفت که این دیدار با تک گل دقیقه 88 کریم انصاریفرد به سود ایران به پایان رسید.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران در نخستین رویارویی خود در این مسابقات روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ به مصاف مراکش خواهد رفت، سپس در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد و در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، در سومین بازی خود در مرحله گروهی در شهر سارانسک با پرتغال روبرو خواهد شد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала