ماراتن کی روش و نایک به خاطر ترامپ

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر ماراتن کی روش و نایک به خاطر ترامپ
ماراتن کی روش و نایک به خاطر ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به دخالت سیاست در تصمیمات ورزشی نایک انتقاد کرد.

تحریم بازیکنان فوتبال تیم ملی ایران توسط نایکی - اسپوتنیک ایران
تحریم تیم ملی فوتبال ایران توسط شرکت نایک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت "ورزش سه"، تحریم ایران توسط نایک با واکنش تند تیم ملی و کارلوس کی روش همراه شد. بعد از آنکه کمپانی نایک اعلام کرد که قرارداد اسپانسرینگ با بازیکنان ایران ندارد و ملی پوشان از جمله سامان قدوس که با این مجموعه قرارداد دارند نمی توانند از وسایل این برند استفاده کنند، این موضوع با واکنش کی روش همراه شد.

روزنامه کوجو در واکنش به این موضوع به نقل از کی روش نوشت که سرمربی تیم ایران گفته بازیکن ها با وسایل و کفش های خود عادت دارند و درست نیست که بخواهیم قبل از جام جهانی در فرصت کوتاه آنها را تغییر دهیم.

این روزنامه همچنین ادعا کرده که کی روش خواهان برخورد فیفا با این تصمیم نایک شده و عقیده دارد که این تصمیم مسئولان نایک سیاسی است و این کمپانی اجازه داده تا مسائل سیاسی روی تصمیمات ورزشی تاثیر بگذارد.
به گزارش روزنامه کوجو مهدی مهدوی کیا نیز با انتقاد از این موضوع اعلام کرده که جام جهانی فرصتی برای نزدیک تر شدن ملت ها می باشد و این تصمیم نایک کاملا بی منطق است.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده که تیم ملی ایران تا به حال در جام جهانی یک مرتبه موفق به پیروزی شده و این پیروزی نیز برابر تیم ملی آمریکا بوده و امسال نیز در روسیه برابر رونالدویی به میدان خواهد رفت که نماد برند نایکی است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала