یک گاوباز و مبارز بادیگاردهای رونالدو در روسیه + عکس

© Fotobank.ru/Getty Imagesیک گاوباز و مبارز بادیگاردهای رونالدو در روسیه
یک گاوباز و مبارز بادیگاردهای رونالدو در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهاجم تیم ملی پرتغال را دو بادیگارد ویژه در طول مسابقات جام جهانی 2018 روسیه همراهی می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو مهاجم و ستاره پرتغالی دنیای فوتبال را در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه دو بادیگارد ویژه همراهی می کنند.

"نونو مارکوس" یکی از مشهورترین گاوبازهای جهان که در فینال جام باشگاه های اروپا در کی یف در کنار کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید دیده می شد به همراه "گونسالو سالگادو" مبارز مشهور MMA در طول مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به عنوان بادیگارد این ستاره پرتغالی فوتبال دنیا را همراهی خواهند کرد.

نونو رئيس این گروه است و اولین کسی که مقابل گاو وحشی قرار می‌گیرد. او ابتدا گاو را تحریک می‌کند تا به سمت او و هم گروهانش بیاید و سپس سعی می‌کند با گرفتن و مهار کردن شاخ‌هایش، فضا را برای رسیدن دیگران فراهم کند تا گاو در نهایت تسلیم شود. البته تفاوتی این نوع گاوبازی با همتای معروفش در اسپانیا دارد و آن هم این است که در پرتغال، گاو در مقابل چشم همه تماشاگران کشته نمی‌شود.
گونسالو هم که در رشته رزمی MMA فعالیت می‌کند، مانند مارکوس در یک کمپانی حفاظت شخصی مشابه فعالیت می‌کند و رونالدو هر دو را به استخدام خود در آورده است. داعش چندی پیش او و مسی را به قتل تهدید کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала