نحوه برخورد آقایان با پدیده اپیلاسیون +ویدئو

© Photo / Pixabayنحوه برخورد آقایان با پدیده اپیلاسیون +ویدئو
نحوه برخورد آقایان با پدیده اپیلاسیون +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی اپیلاسیون ساده برای خانم ها، با داد و بیداد آقایان همراه می شود.

به گزارش اسپوتنیک، سالهاست که خانمها با پدیده اپیلاسیون آشنا هستند و به راحتی آن را با وجود دردهای زیادی که دارد، تحمل میکنند و خم به ابرو نمی آورند. اما جدیداً آقایان نیز به غیر از استفاده از ریش تراش همیشگی خود به اپیلاسیون روی آورده و از روشهای جدید اپیلاسیون استفاده میکنند. نکته جالب توجه این است که برخورد آقایان با پدیده اپیلاسیون نسبت به خانمها بسیار عجیب است. در حالیکه انتظار می رود تحمل درد بیشتری داشته باشند اما این عمل برای آنها با ترس و داد و بیداد همراه است.

برای مثال آقایی در یک آرایشگاه مردانه چنان داد و بیداد میکند که گویی کودکی را به دندانپزشکی برده‌اند.

بسیاری از خانم‌ها عکس‌العمل‌های جالبی را نسبت به ویدئو های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان دادند. به گفته آنها اپیلاسیون برای آن‌ها یک حرکت روتین است که ماهی یکبار با آن دست و پنجه نرم می کنند بدون آنکه کمترین اخمی بر روی پیشانی آنها نقش ببندد.

عده ای دیگر از کاربران خانم معتقدند که در مقایسه با دردی که در زمان زایمان و زمان های دیگر می کشند، این درد در حقیقت نوعی درد بچه گانه محسوب میشود و این ترس و داد و بیداد آقایان برای آنها اصلا قابل درک نیست. بعضی از آقایان نیز معتقدند که ریشه موی آنها از خانم ها بسیار قویتر است، بنابراین دردی که آنها در هنگام اپیلاسیون می‌کشند بسیار بیشتر از خانم‌ها می‌باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала