سلفی عجیب هندی ها +ویدئو

© AP Photo / Rafiq Maqboolسلفی عجیب هندی ها +ویدئو
سلفی عجیب هندی ها +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکس های مردم هند با درب منزل شاهرخ خان بازیگر معروف در فضای مجازی سرو صدا به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئویی در شبکه های اجتماعی به کرات پخش شده است که مردم در هند صف کشیده اند و با در خانه شاهرخ خان عکس سلفی میگیرند. ویدئوی پخش شده توسط فرخ نژاد بازیگر معروف ایرانی تهیه شده است. او در این ویدئو از این حرکت ابراز تعجب میکند و به این افراد زیارت قبول میگوید. او اغذیه فروش دوره گردی را نیز در این فیلم نشان میدهد که به گفته او برای زائران درب خانه شاهرخ خان غذا می آورد.

A post shared by clip4.u (@clip4.u) on Apr 13, 2018 at 4:26am PDT

با پخش این ویدئو برخی کاربران نیز موضعی مشابه فرخ نژاد گرفتند و این مساله را جالب توجه خواندند. و البته معتقدند به علت شهرت شاهرخ خان این حرکت دور از انتظار نیست. اما در مقابل عده ای از نگاه دیگری به ماجرا نگاه کرده اند و حتی به فرخ نژاد معترض شده اند که چرا این مساله را دستمایه تمسخر قرار داده است. این دسته معتقدند در ایران هم مردم هنگام ضبط فیلم ها و اکران های مردمی، افراد بسیاری علاقه مند دیدن بازیگران و سلفی گرفتن با آنها هستند. و در ایران نیز چنین تصویر هایی بسیار مشاهده میشود.

A post shared by anahita (@anaa.shop1) on Apr 13, 2018 at 10:07am PDT

به عقیده این گروه دلیلی وجود ندارد که مساله را بزرگ کرد و به تمسخر این عده پرداخت! به علاوه اینکه گفته میشود در این خانه دارای معماری زیبایی است و در آن فیلمبرداری های بسیاری شده و سپس شاهرخ خان آن را خریداری کرده است و برای اینکه همسرش علاقه بسیاری به ساحل داشته این خانه به خانه ارزو معروف شده و این عبارت روی آن نوشته شده است.
یکی از کاربران به خود فرخ نژاد هم زیارت قبول گفته است و خطاب به وی میگوید شما هم خود جزو زائران این خانه هستی و برای دیدنش رفته ای، پس زیارتت قبول!

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала