روسیه شواهدی از مشارکت انگلیس در سازماندهی تحریکات غوطه شرقی دارد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه شواهدی از مشارکت مستقیم انگلیس در سازماندهی تحریکات در غوطه شرقی دارد
وزارت دفاع روسیه شواهدی از مشارکت مستقیم انگلیس در سازماندهی تحریکات در غوطه شرقی دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر ایگور کوناشنکوف: روسیه شواهد زیادی دارد که در تاریخ 7 آوریل تحرکات برنامه ریزی شده با سلاح های شیمیایی در دومای سوریه بوقوع پیوسته است.

به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، در روز جمعه در یک نشست خبری گفت: روسیه شواهد زیادی دارد که در تاریخ 7 آوریل تحرکات برنامه ریزی شده با سلاح های شیمیایی در دومای سوریه بوقوع پیوسته است.

سرلشکر ایگور کوناشنکوف افزود که بریتانیا به طور مستقیم در سازماندهی تحریکات حمله شیمایی به شهر دومای سوریه دست داشته است.

وی خاطرنشان کرد که "اتهامات بی اساس" از ادعای استفاده از سلاح های شیمیایی علیه غیر نظامیان در غوطه شرقی توسط رهبر مشروع سوریه از سوی ایالات متحده و کشورهای غربی ادامه دارد.

کوناشنکوف تاکید کرد، تقریبا یک هفته از این اتفاق می گذرد ولی ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپایی هنوز شواهدی را ارائه نکرده اند.

وزارت دفاع روسیه دارای شواهد فراوان است که در روز 7 آوریل، در دوما با هدف گمراه کردن جامعه جهانی، یک تحریک برنامه ریزی شده انجام گرفت و هدف واقعی آن امروز برای همه روشن است — تحریک ایالات متحده برای راه اندازی حمله موشکی علیه سوریه است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала