احمدی نژاد به دنبال تحریک افکار عمومی است و ادامه اعتصاب غذاى بقایی دروغ است

© AP Photo / Ebrahim Norooziاحمدی نژاد به دنبال تحریک افکار عمومی است و ادامه اعتصاب غذا بقایی دروغ است
احمدی نژاد به دنبال تحریک افکار عمومی است و ادامه اعتصاب غذا بقایی دروغ است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرد مطلعی اعلام کرد: بقایی دیروز و امروز غذای مفصلی خورده و ادامه اعتصاب غذای او دروغ محض است و امروز صبح هم با زندانیان بگو بخند داشته.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، پس از اعلام حکم محکومیت 15 ساله حمید بقایی و انتقال وی به زندان اوین، کانال‌ها و رسانه‌های حامی احمدی‌ نژاد از اعتصاب غذای او خبر داده بودند و هر روز از وخامت حال بقایی به خاطر اعتصاب غذا و ضرورت انتقال وی به بیمارستان جهت مداوا اطلاع‌ رسانی می‌کردند. این رسانه اعلام کرده بودند که بقایی در حال انتقال از بیمارستان به زندان اعلام کرده است که بی درنگ بعد از بازگشت به زندان اعتصاب غذای کامل را از سر می گیرد.

اما مشخص شده که موضوع اعتصاب غذای بقایی صرفاً شانتاژ رسانه‌ای حامیان احمدی‌نژاد بوده و وی نه‌ تنها اعتصاب غذا نکرده بلکه در سلامت کامل است.

بنا به گفته یک شخص مطلع: بقایی دیروز و امروز غذای مفصلی خورده و ادامه اعتصاب غذای او دروغ محض است و امروز صبح هم با زندانیان بگو بخند داشته. بقایی پیش از این نیز اعتصاب غذای خشک نداشت و آب و مواد قندی مصرف می‌کرد. آقای حمید بقایی در همان سوئیتی زندانی است که آقای تاج‌زاده بوده و از همان امکانات برخوردار است. هدف از این اقدامات فشار بر قوه قضائیه برای جلوگیری از اجرای احکام مبارزه با فساد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала