بقایی: من مقصرم یا سردار سلیمانی؟

بقایی: من مقصرم یا سردار سلیمانی؟
بقایی: من مقصرم یا سردار سلیمانی؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"بقایی" از نزدیکان محمود احمدی نژاد، متن کامل دفاعیه خود را در سایت بهار منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت بهار (وب سايت حامي محمود احمدي نژاد)، بقايي در نامه ای جهت دفاع از خود از اتهامات وارده توسط سپاه اعلام می دارد: "اما به فرض محال در این داستان ساختگی… آیا بنده مقصرم یا آقای سردار قاسم سلیمانی به عنوان مقام مسئول مجاز در سپاه قدس و تحویل دهنده ارزهای مذکور؟". وی در ادامه می نویسد: " ثانیاً آیا سپاه قدس در این مدت نباید از من گزارش عملکرد می‌خواست تا بر اساس آن مشخص شود آیا بنده مرتکب تخلفی شده‌ام؟ یا خیر؟ ثالثاً از کجا معلوم این ارزها توسط من در مسیری که آقای سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بدان جهت به بنده تحویل داده‌اند صرف نشده باشد؟!"
بقایی که هم اکنون در بازداشت به سر می برد در این نامه سرگشاده می نویسد که او هیچ مسئولیتی در امور دیپلماتیک و خارجی نداشته است، ارتباطی هم با سران کشورهای آفریقایی نداشته، لذا چطور می توانند پولی از سپاه قدس بگیرد و به سران آفریقایی بدهد؟!
محمود احمدی‌نژاد در خبری که شامل ویدئوی احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران است، اعلام نمودند که آقای بقایی بعد از چند روز اعتصاب غذا از زندان تماس گرفته اند و آماده مرگ یا "شهادت" است.
گفتنی است، بقایی در اختلاس در سه و نیم میلیون یورویی از سپاه قدس برای توزیع میان سران کشورهای آفریقایی به او داده بود، متهم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала