پیشنهاد به تهرانی ها در ایام نوروز +عکس

© en.tehran.ir handoutپیشنهاد به تهرانی ها در ایام نوروز +عکس
پیشنهاد به تهرانی ها در ایام نوروز +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشنهاد به تهرانی هایی که در عید نوروز در پایتخت می مانند.

به گزارش اسپوتنیک، علیرغم اینکه بسیاری از مردم در ایام عید نوروز به شهرهای غیر از "تهران" سفر می‌کنند، اما عده‌ای نیز هستند که از شهرهای دیگر به تهران سفر کرده و عده ای از پایتخت نشینان نیز برنامه ای برای سفر ندارند و در تهران خواهند ماند.
در تهران مکان های تاریخی و زیبای وجود دارد که می‌توان از آنها در ایام نوروز بازدید کرد. یکی از پیشنهادات صفحه اینستاگرامی "ایران زیبا" که قبلاً با دارنده این صفحه در اسپوتنیک مصاحبه شده بود، "تیمچه اکبریان" هست.

این مکان زیبای تاریخی، در خیابان "پانزده خرداد" و بازار "عولادجان" قرار دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

"بوستان قلمستان" و خانه "دبیرالملک" نیز از مکان‌های دیگری است که به گردشگران در ایام نوروز پیشنهاد می شود تا از این مکان ها بازدید کنند.
خانه دبیرالملک در میدان بهارستان، پایین تراز چهارراه سرچشمه، کوچه قوام الحضور، خیابان جاویدی، کوچه فخرالملک واقع شده است. بوستان قلمستان نیز در خیابان ولیعصر، باغ فردوس، کوچه قلمستان واقع شده است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد مکان های دیدنی تهران می توان به آدرس تلگرامی صفحه ایران زیبا با آدرس http://t.me/mybeautiful_iran
مراجعه کرد.
کاربران بسیاری از این مکان ها استقبال کرده و معتقدند که بسیاری از پایتخت نشینان نیز از این مکانها بی‌اطلاع هستند که باید اطلاع رسانی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала