شواهد روسیه بر آماده سازی حمله آمریکا علیه دولت سوریه

© REUTERS / Ford Williams/Courtesy U.S. Navyشواهد روسیه بر آماده سازی حمله آمریکا علیه دولت سوریه
شواهد روسیه بر آماده سازی حمله آمریکا علیه دولت سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موشک های کروز آمریکا در دریای مدیترانه، دریای سرخ و در خلیج فارس توسط روسیه ردیابی شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان "سرگی رودسکی" رئیس ستاد نیروهای روسیه، یک گروه از موشک های کروز آمریکا برای حمله احتمالی به سوریه در اطراف این کشور مستقر شده است.
به گفته سرگی رودسکی، رئیس اداره عملیاتی ستاد نیروهای روسیه، ایالات متحده آمریکا قصد دارد تا تاسیسات دولتی و سربازان سوریه را مورد حمله قرار گیرد و دیگران را متهم به استفاده از سلاح های شیمیایی نماید.
پیش از این واشنگتن پست در اوایل ماه مارس به نقل از منابع آگاه، اطلاعاتی در خصوص فرمان جدید اقدامات نظامی جدید در سوریه توسط دونالد ترامپ را منتشر نموده بود.
به گزارش واشنگتن پست، دمشق همچنان به استفاده از سلاح های شیمیایی علیه غیرنظامیان ادامه می دهد؛ در سال 2018، حداقل در هفت پرونده این کشور از سلاح های شیمایی استفاده نموده است.
گفتنی است، "سرگی رودسکی" رئیس ستاد نیروهای روسیه، اقدامات تحریک آمیز با استفاده از سلاح های شیمیایی برای توجیه حملات ارتش ایالات متحده آمریکا در سوریه در حال انجام است. محموله مواد شیمیایی در پوشش کاروان بشردوستانه با حمل 20 تن گاز کلر، از سوی چند سازمان غیر دولتی در حال حاضر در جنوب سوریه تحویل داده شده است

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала