انتشار اولین فراخوان استخدام خلبانان زن در "ایران ایر"

© AP Photo / Vahid Salemiانتشار اولین فراخوان استخدام خلبانان زن در "ایران ایر"
انتشار اولین فراخوان استخدام خلبانان  زن  در ایران ایر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" (ایران ایر) اولین فراخوان استخدام خلبانان زن را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پانا، خانم فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن اشاره به این مطلب که هم‌اکنون ۵ مدیرکل زن در این شرکت هواپیمایی در حال فعالیت هستند می‌گوید براساس آمار موجود تعداد یک هزار و ۷۸۰ زن در هما شاغل بوده و نزدیک به ۴ هزار نفر خانم دیگر نیز در این صنعت در قالب آژانس‌های هواپیمایی و یا شرکت‌های مربوطه برای هما کار می کنند.
فرزانه شرفبافی درخصوص فراخوان اخیر این شرکت هواپیمایی برای جذب خلبان بیان کرد: آگهی استخدام هما هرساله برای جذب خلبانان جدید درج شده و از علاقمندان برای حضور در این صنعت دعوت می‌شود، نکته حائز اهمیت در آگهی سال جاری حضور خلبانان زن برای اولین بار در این فراخوان است که از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.
این مقام مسئول: خلبانان پذیرفته شده در آگهی اعلام شده پس از گذراندن ۶ تا ۸ ماه و شرکت در آزمون‌های اولیه اعم از آزمون‌های پزشکی و گزینش، در دوره‌های خلبانی آموزش لازم را دیده و همچنین با مقررات سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین شرکت هواپیمایی هما آشنا می‌شوند.
شرفبافی در ادامه اضافه کرد: در این مرحله خلبانان جوان برگزیده آموزش بر روی یک تایپ از هواپیماها را آغاز کرده و پس از اتمام آن به عنوان یک کمک خلبان به طور آزمایشی کار خود را آغاز می‌کنند.
خانم شرفبافی در تابستان سال گذشته مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد. این اولین بار است که یک زن به این سمت منصوب می شود

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала