کسنیا سابچاک: نامزدی "علیه همه"

© Sputnik / Evgeniya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر کسنیا سابچاک: نامزدی "علیه همه"
کسنیا سابچاک: نامزدی علیه همه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، زندگینامه و شرح حال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 و همچنین برنامه سیاست داخلی آنها را تقدیم شما می کند.

بیوگرافی: خانم کسنیا سابچاک، در طول سال های طولانی به عنوان فعال اجتماعی از مجری سرگرم کننده برنامه های تلوزیونی به یک زن مخالف، روزنامه نگار شیک تبدیل شده است. او تصمیم خود را برای کاندیداتوری ریاست جمهوری روسیه در انتخابات 2018 اعلام نمود، و در نهایت شعار خود را به عنوان نامزدی "در برابر همه" اعلام نمود.
سیاست داخلی: سابچاک بارها اعلام کرده است که باید در قوانین بازدارنده در اجرای خواست های سیاسی شهروندان بازنگری گردد. به عقیده وی، تمام اقدامات سیاسی و غیر خشونت آمیز برای آزادی بیان، باید از طریق مذاکره حل شود. به گفته سابچاک، تمام شرکت های بزرگ دولتی باید با بخش های خصوصی سازی ادغام شوند. علاوه بر این، این مجری زن تلوزیونی در خصوص اجرای اصلاحات در دادگاه های قضایی، عدم توانایی دولت در تامین مالی موسسات مذهبی از بودجه دولتی، لغو محدودیت های رسانه ها سخن به میان می آورد.
برنامه سیاست خارجی: روسیه یک کشور اروپایی است، کسنیا سابچاک بر این موضوع تاکید دارد. به عقیده سابچاک: "شرکای اصلی و متحدان ما قدرت های اروپایی، کشورهای دموکراتیک و مرفه هستند. تشکیل اتحادیه قوی و نه اتحادیه ضعیف اروپا به نفع روسیه است. ما حداکثر تلاش خود را برای بازگرداندن دوره مشارکت با اروپا به عنوان یک هدف بلند مدت، همچنان طرح امضای توافقنامه مشارکت با اتحادیه اروپا را انجام خواهیم داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала