بزرگترین مانور مشترک اسرائیل و آمریکا

© AFP 2023 / Jalaa Mareyبزرگترین مانور مشترک اسرائیل و آمریکا + عکس
بزرگترین مانور مشترک اسرائیل و آمریکا + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بزرگترین مانور مشترک اسرائیلئ و آمریکا فردا (یکشنبه) در اسرائیل آغاز می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شفقنا ، در این مانورها که فردا (یکشنبه) از سر گرفته می شود، هزاران سرباز دو ارتش اسرائیل و آمریکا شرکت می کنند.
سناریوی این مانور، عملیات ارتش های اسرائیل و آمریکا در جنگ مشترک در منطقه و مقابله با حملات موشکی احتمالی است.
این مانور که بزرگترین مانور مشترک دو ارتش در سال جاری به شمار می رود، شبیه سازی یک جنگ تمام عیار است که در جریان آن اسرائیل از تمامی جبهه ها در معرض حملات موشکی قرار می گیرد.
رسانه های خبری اسرائیل در این باره اعلام کردند: ۲۵۰۰ سرباز آمریکایی به همراه ۲۰۰۰ سرباز از سامانه پدافند هوایی وابسته به نیروی هوایی اسرائیل و یگان های دیگر ارتش این رژیم در این مانورها حضور خواهند داشت و هدف از آن بهبود آمادگی اسرائیل برای مقابله با تهدیدهای موشکی است.
به نقل از رسانه های خبری رژیم صهیونیستی، این تمرین شبیه سازی سناریوی ورود نیروهای آمریکایی به اسرائیل و همکاری میان دو طرف در ماموریت حفاظت از حریم هوایی است.
هم اکنون ۲۵۰۰ سرباز آمریکایی و دهها خودروی نظامی برای شرکت در این مانورها که «جنیفر کوپرا» نام گرفته، وارد اسرائیل شده اند.
مانورهای جنیفر کوپرا برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ میلادی میان دو طرف برگزار شد اما مانور امسال بزرگترین مانور مشترک ارتش اسرائیل و فرماندهی اروپایی ارتش آمریکا به حساب می آید.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала