شوک بزرگ آمریکا پس از دریافت پیام پوتین

© Sputnik / Alexey Panov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر شوک بزرگ آمریکا پس از دریافت پیام پوتین
شوک بزرگ آمریکا پس از دریافت پیام پوتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معرفی تکنولوژی جدید موشکی روسیه توسط ولادیمیر پوتین، آمریکا را به شگفت زده نمود.

پخش زنده: پیام سالانه رئیس جمهور روسیه به پارلمان کشور + ویدیو - اسپوتنیک ایران
پخش زنده: پیام سالانه رئیس جمهور روسیه به پارلمان کشور + ویدیو
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در گزارش سالیانه خود در برابر مجلس فدرال اعلام نمود که یک مجموعه استراتژیک از سلاح های هسته ای با یک موشک کروز مجهز به کلاهک هسته ای در راه است.
سخنرانی رئیس جمهور بلافاصله موضوع شماره یک خبرها نه تنها در در روسیه بلکه در رسانه های غربی شد. در این سخنرانی، چه چیزی توجه رسانه های خارجی را جلب کرد؟
خبرگزاری سی ان ان در این خصوص گفت: ""پوتین" یک موشک جدید "منحصر به فرد" که قادر به نفوذ به سیستم دفاعی آمریکا را دارد، معرفی نمود". در خبر دیگری آمده است: "پوتین از تسلیحات جدید دفاعی موشکی نام برد که توان دفاعی ناتو را " کاملا بی فایده" می نماید".

تیتر خبرگزاری ان بی سی به این شرح بود: "پوتین موشک هسته ای جدید روسیه را معرفی کرد که بی رقیب است". این خبرگزاری در مقاله ای به معرفی سلاح های جدید اشاره شده در سخنرانی پوتین پرداختند. در این گزارش آمده است، روسیه در حال توسعه سلاح ها بدون توجه به حوزه های اجتماعی است.
واشنگتن پست نیز در تیتر اول خود نوشت: "پوتین ادعا می کند که روسیه دارای سلاح های هسته ای است که قادر به دور زدن دفاع آمریکا است". "بزرگترین شگفتی مربوط به ساخت یک موشک کروز با کلاهک هسته ای توسط روسیه است، که نشان دهنده دستیابی به موفقیت بزرگ است، همه شوک زده شده اند".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала