حضور مردی در خواب های مشترک +ویدئو

© Fotolia / Yuri Arcursحضور مردی در خواب های مشترک +ویدئو
حضور مردی در خواب های مشترک +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهره مردی که بیش از ۲۰۰۰ نفر او را در خواب دیده اند، سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، چهره مردی که بیش از ۲۰۰۰ نفر رسما ادعا کردند آن را در خواب دیده اند، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می چرخد.

ماجرا از این قرار است که در سال ۲۰۰۶ فردی به روانپزشک مراجعه می‌کنند و ادعا می‌کند که فردی را در خواب دیده است. پس از آن روانپزشک تصویر مرد را مکتوب می کشد و بر روی میز کار خود قرار می دهد. بیمار دیگری که به پزشک مراجعه کرده است ادعا می کند که او نیز این مرد را در خواب خود دیده است. پس از آن روان پزشک تصمیم می‌گیرد که این تصویر را برای بسیاری از همکاران خود بفرستند. حدود دو هزار نفر از مردم سراسر دنیا در شهرهای مختلف ادعا کردند که این مرد را در خواب های خود دیدند. بر اساس این تصویر دو نظریه شکل گرفته است. یکی اینکه این مرد واقعی است و این قدرت را دارد که بتواند به خواب های بسیاری از مردم نفوذ کنند و نظریه دوم این است که این مرد شکل کهن ناخودآگاه بسیاری از مردم است که به طور مشترک او را در خواب دیده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که این چهره برای آنها آشناست و بسیار چهره شرقی دارد. آنها افراد بسیاری را مثال زدند که شبیه این شخص هستند. به عنوان مثال به گفته کاربران سلطان طنز ایران "حسن ریوندی" چهره مشابه او دارد. عده دیگر از کاربران نیز این مطلب را دروغ دانسته و یک شایعه فضای مجازی عنوان کردند.

سوالی که می توان اینجا از خودمان بپرسیم این است که آیا ما خودمان چنین شخصی را در خواب ندیده ایم؟

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала